Postup při prodeji nemovitosti

Svůj vysněný domov nyní máte na dosah!

1. Prověření platební možnosti kupujícího

Na našem společném setkání probereme vaše platební možnosti, zdali budete financovat Vámi vybranou nemovitost z vlastních zdrojů či formou hypotečního financování.

2. Podpis rezervační smlouvy

Rezervační smlouva je dokumentem, který předchází smlouvě o smlouvě budoucí kupní či smlouvě kupní. Proces prodeje není většinou krátkodobou záležitostí, proto rezervační smlouva funguje jako pojistka pro obě strany, že se obchod uskuteční.

3. Složení rezervačního poplatku

Kupující při podpisu této smlouvy uhradí prodávajícím rezervační poplatek, jakousi zálohu na účet společnosti.

4. Návrh a podpis smlouvy o smlouvě budoucí kupní

Smlouva o smlouvě budoucí kupní je závazkem budoucího prodávajícího i kupujícího. Obě strany si prostřednictvím této smlouvy potvrzují, že v ujednané lhůtě uzavřou kupní smlouvu.

5. Zajištění hypotéky a vyřízení podkladů pro banku

S námi si hypotéku sjednáte jednoduše a rychle, navíc ušetříte starosti s administrativou a čas strávený čekáním v bankách. Nechejte financování vašeho nového bydlení na nás a mějte vše přehledně na jednom místě. Z Vaší strany bude dokládán pouze Váš příjem. Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a snažíme se najít řešení, které mu bude nejvíce vyhovovat s ohledem na minimální poplatky a nejnižší možný úrok.
Zajistíme pro Vás:

  • Konzultaci zdarma
  • Podpis žádosti o úvěr
  • Předání podkladů bance ke schválení úvěru
  • Krátkou dobu zpracování
  • Kontrola nad hladkým průběhem financování Vaší nemovitosti
  • Pojištění – nemovitosti, úvěru, schopnosti splácet, ztráty zaměstnání, životní a úrazové
  • Zajištění a předání podkladů bance pro čerpání úvěru

6. Zajištění podpisu kupní smlouvy

Smlouva, kterou dochází k převodu vlastnictví nemovitosti z majitele na nového majitele, kterou je nutno zpracovat na míru každé nemovitosti.

7. Zajištění notářské nebo advokátní úschovy

Podstatou notářské či advokátní úschovy je složení kupní ceny do úschovy nezávislé třetí osoby, většinou k notáři nebo advokátu. Ta vyplatí kupní cenu prodávajícímu obvykle po převedení nemovitosti v Katastru nemovitostí.

8. Podání smluv na katastr nemovitostí

Návrh na vklad vlastnického práva do Katastru nemovitostí je třeba vždy, když nemovitost zapsaná v Katastru nemovitostí změní majitele. Dokud se nezapíše změna vlastnictví nemovitosti v katastru nemovitostí, majitelem nemovitosti zůstává stále původní majitel.

9. Výplata peněz prodávajícímu

10. Můžete se nastěhovat!

Otevírací doba:
V pracovní dny od 7:30 do 15:00

Kontaktní osoba:
Ing. Denisa Lukschová
lukschova@lbgroup.cz
+420 777 50 31 51

Tylova 632
516 01 Rychnov nad Kněžnou
IČO: 06300812
DIČ: CZ06300812

Spisová značka C 39992 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové